Webinar: Hudproblemer hos alpakka

Den Norske Alpakkaforening arrangerer webinar med alpakkaveterinær Claire Whitehead.

Webinaret et rettet mot alpakkaeiere og Claire vil ta for seg årsaker til og behandling mot ulike utfordringer og problemer som kan oppstå i/på huden til kamelider.

For å melde seg på sender man en e-post til komite@alpakkaforeningen.no – Skriv «Webinar» i emnefeltet.
Frist for påmelding/betaling er tirsdag 17. september – slik at vi rekker å sende ut lenke i løpet av onsdag.
Det er begrenset antall plasser – så ikke vent for lenge med å melde deg på!

Betaling kan gjøres på VIPPS 81086 (Den Norske Alpakkaforening).
Dersom du ønsker å betale med faktura er fristen for påmelding 10. september.
Dersom du ønsker faktura må du skrive dette i eposten, sammen med organisasjonsnummer og relevante fakturadetaljer.

Lenke blir tilsendt 18. september – så sant betaling er gjennomført.
Er du veterinær må dette bekreftes i e-posten for å få medlemspris.

Les mer om Claire Whitehead og Camelid Veterinary Services på hjemmesiden: https://www.ukalpacavet.com/people/claire-e-whitehead/