Den Norske Alpakkaforening har fått ny hjemmeside! Som medlem kan du registrere din egen pålogging til medlemssidene med blant annet tilgang til medlemsforum og oversikt over medlemmer. I forbindelse med at vi har ny nettside har vi også fått egen side på Facebook.  Denne er linket til hjemmesiden, slik at lenker fra våre nyhetssaker publiseres på Facebook. Vi oppfordrer derfor om å "like" siden vår slik at du får denne varslingen om aktuelle saker.

Ta en titt rundt på siden og gi oss gjerne tilbakemelding på hva du synes om den. Dette er en «ny verden» for Den Norske Alpakkaforening, så vi håper dere har forståelse for at vi vil trenge litt «innkjøringstid».

Webansvarlige er Geir Ellingsen og Bjørn Brændshøi med styret som webgruppe. Sidene er levert av JKWEB i Fredrikstad og er utviklet med Joomla! CMS.