Styret starter det nye året 2014 med å kunne registrere en gledelig økning i medlemsantallet. Vi har passert 100 medlemmer, dette er veldig bra og det gleder oss at det blir flere alpakkaer og alpakkaeiere i Norge.

Som forening ønsker vi å være der for deg! Vi setter pris på innspill og ønsker fra deg som medlem. Her på hjemmesiden vil du se en oversikt over alle medlemmene i foreningen. Alpakkaforeningen har medlemmer fra sør til nord i Norge.

Både medlemmer og foreningen får spørsmål fra nye potensielle alpakkaeiere om hvor de kan finne alpakka til salgs. Vi anbefaler at de kontakter de forskjellige oppdretterene. Nytt i 2014 er at det har blitt en norsk versjon av salgsportalen www.alpacaseller.no. For ordens skyld opplyser vi om at dette er ikke en side i regi av Den Norske Alpakkaforening.