Den Norske Alpakkaforening har fått egen side på Facebook. Denne er koplet til hjemmesiden, slik at lenker fra våre aktuelle saker publiseres på Facebook. Vi oppfordrer derfor om å "like" siden vår slik at du får varslinger om våre aktuelle saker.

Du finner siden på adressen www.facebook.com/alpakkaforeningeninorge.

Styret har vedtatt noen kjøreregler for denne Facebooksiden som vi anmoder alle om å følge:

Den Norske Alpakkaforening sin Facebookside er ikke for markedsføring og salg av produkter og/eller alpakkaer. Du kan ikke markedsføre dine alpakkaer, din gård, gårdens tjenester eller dine produkter på Den Norske Alpakkaforening sine Facebooksider. Ikke legg ut linker til gården din eller bruk gårdsnavn i innlegg.

Du er velkommen til å legge ut informasjon og linker fra veterinær eller medisinske områder, høyskoler og universiteter og alpakkarelatert material som du ikke selv har økonomisk interesse i.

Hvis du ønsker å dele en pedagogisk artikkel fra din egen gårds nettsted må du gjøre det ved å "kopiere og lime " materialet uten å legge ut en link til din gård.
Hvis du ønsker å dele materialet fra et annet område som tilhører noen andre, er det alltid profesjonelt å søke om tillatelse til å få bruke materialet fra den opprinnelige forfatteren.

Innlegg vil bli fjernet hvis de inneholder:

• Personangrep
  • Sarkastiske og/eller uprofesjonelle bemerkninger som er gjort for å bevisst skade en annen person
  • Vulgært språk
  • Brudd på regler om markedsføring

For styret

Line Werner